Skolan har börjat.

Japp. Skolan har börjat och jag är redan trött på skiten. 
Slutade dessutom 4 idag. GUD VAD KUL.
Missade även bussen hem efteråt så jag gick upp till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta.
Sedan fick vi för oss att det skulle vara gott med pannkakor, så jag satt igång att laga det så fort vi kom hem.
Gott var det verkligen! 
Just nu håller jag på att kollar igenom mina bilder.
Hade tänkt att göra ett eget iPhone skal, så jag letar lite coola bilder som man kan tänkas ha.
Senare ikväll ska jag kolla på något program om Svenska Hollywood fruar som börjar idag.
Hoppas att det är någolunda kul så man har något att titta till på kvällarna, de skulle vara kul.
 
 
Min man. 
Det ska bli du och jag, vare sig du vill det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0