Längesedan.

Oj, hej. Här var det ett tag sedan man uppdaterade.
Men nu när jag har så tråkigt så jag kan peta mig i näsan för att kunna underhålla mig själv,
så tänkte jag faktiskt att jag kunde uppdatera här.
Vad jag gör nu på lovet är faktiskt ingenting intressant.
Jag kollar mest på film och är med mig själv. Intressant?
Nej men jag har faktiskt inte gjort något speciellt.
Har varit sjuk... Fast de är jag fortfarande, förkyld...
Att det aldrig kan släppa? När man är förkyld så är man sjuk i typ 5 år.
Inte riktigt men... Nästan?
Men jag har i alla fall varit i London! Den 22 november drog vi dit och shoppade i x antal dagar.
De var jättekul, fick med mig fina kläder, smycken, en parfym och lite annat fix, men man fick ont i fötterna efter några mil av gående, haha!
Jag skulle kunna skriva en hel bok om mitt ointressanta lov men de tänker jag inte göra...
Så, ni får ha de så gött så ska jag lyssna på mina gudar och lära mig alla deras låtar utantill...
Linkin Park alltså.
Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0