Städar - idé!

Hej! Visst är jag bra på att lova saker?!
Jag lovade ju att jag skulle blogga idag!
And here i am!
Nu håller jag på att städa lite i mitt rum eftersom det såg ut som ett bombnedslag innan.
Dammigt, kläder överallt, filmer på bänkar och en obäddad säng...
Det känns bara så hemskt när det ser ut så när kompisar kommer hit...
Dom måste tycka att jag är skit äcklig!
Så jag satt igång att städa.
Jag städade också i min garderob, eller aa städade och städade...
Jag hängde in saker! Så nu är de fint igen!
Jag har även massvis med tights som inte får plats i lådorna...
Jag hade dom bland underkläderna förut men det vart så svårt att hitta saker och så vart det trångt.
Nu till idén!
Jag hittade en plastlåda uppe på min garderobshylla och då tänkte jag...
Varför inte lägga tightsen där i?!
Så det var precis det jag gjorde.
Så nu står den där snyggt och prydligt.
(Fick dock inte plats med alla där heller...)
Lådan:
Lägga i tightsen.
Dom snyggaste tightsen i lådan såklart.
Och dom allra snyggaste längs upp!
Lådan på sin plats!
All done!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0