MEN HEJ!

HEJ ALLA BARN. 
Nej men hej på er! De va länge sen va? Mmh.
Jag har varit kass på att blogga.
Anledningen är för det första att jag inte kommer in på blogg.se appen på min telefon?!
För det andra är för att jag inte har nya bilder på min dator.
Och har inte haft lust att fota regnet som varit som alla andra gör så då sket jag i det.
Nu bloggar jag dock från datorn men... Får väl upprepa mig med bilder då helt enkelt!
Min midsommar har väl varit kul. Inte gjort speciellt mycket. Ätit typ... 
Men det är faktiskt också underhållande. Haha!
Med tanke på mat så tror jag att jag ska krypa ner i sängen en stund och käka popcorn...
Eller så får jag väl förflytta mig från min fluffiga säng och dra mig ner mot Erik.
Ska nämligen vara med honom idag så...!
Hörs senare och jag hoppas verkligen på att det funkar med appen snart.
JAG BLIR TOKIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0