Sjuk!

Hej. Jag har varit hemma idag från skolan.
Första gången i högstadiet! Har alltid blivit sjuk på helger och lov och frisk på vardagar...
Segt! Men idag missade jag måndagen! Skönt!
Jag hatar måndagar. Massa sega lektioner och går till 4!
Imorgon i skolan tror jag att de är skridskor... usch, jag avskyr skridskor.
Ska nog inte vara med då, se på när alla ramlar på skridskor, de är mycket roligare! Haha.
Jag har blivit lite smått kär i eminem... Oväntat eftersom jag har hatat hans musik sen fyran!
Lyssna på mockingbird med honom! Klicka _HÄR_ för att lyssna på den på spotify, och klicka _HÄR_ för att lyssna på den på youtube!
Ikväll blir det bio med pappa! Man kan väl få ha lite kul även fast man är sjuk? Hehe.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Snygg med... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0