Stockholm bitches!

Hej! Jag har inte bloggat sen i torsdags p.g.a att i fredags var jag med Erik till klockan halv 11 och dagen efter skulle jag till Stockholm klockan 6 på morgonen så de blev ingen bloggning innan jag åkte till Stockholm och igår och idag var jag ju i Stockholm. Och blogg.se appen funkar inte på min iphone även fast jag hade tänk att jag skulle blogga igår och idag. Det jag gjorde i Stockholm var att jag shoppade! Inte så mycket p.g.a att tåget gick sönder i Sala... Så vi kom fram 2 timmar försent än beräknat så vi hann knappt kolla i alla affärer som det var bestämt.
Vad jag köpte får ni se i ett inlägg lite senare, jag ska duscha nu sååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0