Lördag!

Hej alla underbara läsare.
Igår va det fredag, jag var med Matilda och Jennifer nästan hela dagen men vid sextiden åkte jag och min bror Jesper ner till stan och mötte pappa som fyllde år! Vi åt och pratade och skrattade. Skitfint.
Och när jag kom hem gick jag hem till Matilda och kollade på film med hennes mamma, Daniel och Jennifer.
Jag hade prov igår också. Jag fick sån jävla damp för att jag inte kunde så jag skrev såhär på en fråga: MAN BANKAR DEN MOT BORDET! HÅRT! Haha.
Idag är det lördag, och det = nya fina äventyr.
Ska städa, vara med kompisar, duscha och träffa Erik. De låter väl kul? Nje inte det första kanske...
Men man måste ju göra det fint eftersom världens finaste kommer hit? :)
Fin bild på oss känner jag... HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0