En text till Erik.

Jag vet inte hur jag ska börja med den här texten, men kan börja med att kärleken till dig växer varje gång vi ses.
Det har snart gått 5 månader sen de blev du och jag, de känns så jävla bra.
Jag mår väldigt bra att jag har någon som dig, jag är även glad att du vill va med mig.
Jag ska offra mig för allt jag har för att få ha dig hela tiden.
Jag älskar dom gångerna vi bara har varandra, när de bara är du och jag. Tillsammans.
Jag sluter ögonen och tänker på vad som har varit bra. "Vilket då?" Jo varenda jävla dag.
Du är min ängel och jag låter inget hända dig.
Har du problem med något så kan du alltid vända dig till mig.
När vi kollade på varandra i ögonen första gången och log mot varandra, det va helt magiskt. Helt sick!
Det känns underbart när jag är vid din sida.
Bredvid dig vill jag i evigheter vila.
För jag älskar dig mer än själva livet.
Du och jag står föralltid skrivet.
Ingenting känns fel just nu alltid är okej.
Du får aldrig glömma bort att du är älskad utav mig.
JAG ÄLSKA DIG MEST AV ALLT ERIK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0