Tråkigt man kan ha!


Senaste

1. Kompisar du träffade? - Hmm... Jag vet inte. Om Erik räknas som en kompis så Erik.

2. Personen du pratade i telefon med? - Pappa

3. Du fick sms av? - Erik

4. Du kramade? - Erik

 

Imorgon

5. Är det? - En dum dag! 
6. Planer? - Hoppas på att få stanna hemma från skolan. (MOHAHAHA)
7. Något tråkigt som händer imorgon? - Skola om jag måste dit...

 

Favorit
8. Nummer? -  Nummer 8!
9. Färg? -  Svart, Rosa, blå, röööd.

10. Årstid? Sommar !

11. Saknar du någon? - Kompisar, Erik och morfar!

12. Humör för tillfället? - Ganska glad, chillar ju jao.

 

 


Frågor och svar
13. Det första du gjorde imorse? Vakande. Hohoho. Nej men, efter det.. Svarade på sms.

14. Vad åt du sist? - Bullar!

15. Vad irriterar du dig på? - Folk som tror att dom är snygga.
17. Vem tänker du på just nu? - Erik
18. Tror du personen tänker på dig med? - Klart han gör, han tänker alltid på mig. 
19. Vart reste du sist? - öööööö..... Utomlands? London isåfall.

20. Vad gjorde du igår kväll? - Var med Erik och vi busade! 
21. Liknar du din mamma eller pappa? - Utseende är det mamma, mitt beteende är från PAPPA <3
22. Välj en, Kärlek, skönhet eller kreativitet? - Kärlek.  
23. Önskar du dig någonting när du ser en fallande stjärna? - Ja. 
24. I vems säng sov du inatt? - Min.
25. Vilken färg har din tröja? - Min tjocktröja är svart, min t-shirt är rosaaa.

 

Sorg
26. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - Dom tar väl aldrig slut?
27. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - Japp
28. Gråter du när du skadar dig? - Beror väl på hur ont det gör.

 

Glädje
29. Är du en glad person? - JAAA :D 
30. Vad gör dig glad? - Alla som också är glada omkring mig. 
31. Önska du att du var lyckligare? - Jag är lycklig nu. 
32. Kan musik göra dig glad? - Musik är bäst.

 

Kärlek
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? -  Ja! 
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - Nej 8D .... Det är väl klart jag har? 
36. Har du en pojkvän/flickvän? - Ja. En pöööjkvän. 
37. Är du nöjd med det? - Ja? Annars skulle jag väl inte vara tillsammans med honom? Duuh.

 

Hat
38. Vem hatar du verkligen? - Hata är ett starkt ord, men jag ogillar personer, det gör jag. 
39. Har du någonsin gjort en hatlista? - Nej
40. Är du en mobbare? - Nej 
41. Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? - Ja fy satan.
42. Har du blivit sviken någon gång? - Japp, många gånger!

 

Skolan
43. Gillar du skolan? - Nej.
44. Favoritämne? - Sista lektionen

45. Värsta ämnet? - Alla
46. Är skolmaten godare nu än på din gamla skola? - Lika äcklig!

 

 



Kommentarer
Postat av: Two Trollfaces - En Humorblogg

Vad tycker du om våran nya humorvideo? XD

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/vad-tyckte-ni-om-var-video.html#comment :)

2012-04-24 @ 14:30:25
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0