Goda tankar.

Gud vad gott det var med mat, jag åt min vardags favoritmat just nu.
Spagetti och bacon. Inte speciellt spännande mat kanske men de är gott!
Snart ska jag duscha hade jag tänkt mig och kolla på kläder på internet.
Jag är sjukt sugen på att lägga mig i sängen och snacka med någon i telefon, skype eller liknande.
Eller så vill jag lägga mig och kolla på film. Jobbigt liv jag har känner jag. Eller inte.
Egentligen har jag läxor att göra men... Seriöst...  Jag orkar inte.
Det är första dagen som skolan börjar så jag har inte riktigt kopplat in hjärnan än.
Sweet mondays... Men snart är det sommar och då slipper man läxor!!
GÖTT.
Hoppas även på att all snö är borta imorgon.
Hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0