Överspeedad.

Tjena alla! :D
Just nu är jag lite halvt superdampglad för jag ska sova över med min gosiga Erik, min älskade Milly och Samuel imorgon. De ska bli hur kul som helst! Usch va jag längtar. Skoldagen kommer säkert gå AS segt imorgon bara för att jag längtar så mycket ! :D fast när jag tänker efter.. de är väl samma sak fast som att va på dagen..? Äh. De kommer nog bli skit najs ! :D men på kvällen/natten är man as flummig så då blir de ju extra roligt ! :D
Nu sitter jag här å är hungrig så jag dör.. men jag ska snart sova.. Hmm... :s inte bra ...
Ska nog ner å göra någon slags av dryck till mig själv innan jag slaggar och hoppas verkligen att dagen / kvällen / natten blir awesome! :D
Så JÄVLA snygg han är... Ouff.. Dör ^^
(Fast Erik är fortfarande snyggare) :>
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0