<3

Tjenare.
Nu sitter jag här och har precis duschat och känner mig sugen på att dra ner och göra varm choklad till mig själv!
Gud så gott. Imorgon är de måndag igen. Usch fy fan. De går så fort!? Helgen va som en blinkning.
Igår va jag med Erik och vi låg i min säng i ungefär två timmar å myste... Huhu de va skit mysigt. ^^
Så gav jag honom en och annan puss... Thihi. :D så somnade han också ^^
Nej nu vart jag as sugen på chokladen så jag springer nog ner nu å gör det å springer upp igen å dricker det.
Gud va trött jag är också. Känns som om jag inte har sovit på 30 år.
Så har jag beställt ett as fränt lakan som jag längtar efter!
Bild:
As tufft ;)
Hehe ska nog mer se det som en prydnad än ett lakan... Får sova på golvet hela livet tror jag! Skönt...
Fast nä.
Hehe ska sluta skriva nu så vi ses.
Puss.
Älskar dig Erik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0