Oj seg jag är...

Oj oj oj va seg jag känner mig. Inte bloggat... Fy på mej. De har faktiskt varit många inne på min blogg...
Så jag måste uppdatera oftare känner jag ..
Jag vet själv hur irriterande de är när man går in på folks bloggar så har dom inte bloggat på ett tag...
Förra helgen va as najs! (När jag sov över med min Erik, Matilda och Samuel).
Men jag sov ca en timme då så jag va huuuur trött som helst efter man kom hem. Usch.
Dom andra somnade as fort när vi väl bestämde oss för att släcka ca kl 4.
Så låg jag där själv å kollade upp i taket hela natten. Men de va as mysigt för jag sov mer Erik ^^ höhö.
Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag.. Ha tråkigt...
Matilda är med Samuel, Jennifer är utomlands, Erik ska lana, Bella är sjuk, Maria har jag inte snackat med för henne brukar jag inte va med ensam å Sandra har jag inte heller snackat med men hon kanske har annat för sig så jag sitter här själv i min säng just nu å fryser.
Inte så speciellt mysigt kan man tycka men de blir nog bättre imorgon eftersom Erik ska komma upp hit så ska vi mysaa å kolla på film tror jag. De ska bli kuuul. Hihi :>
Men nu sitter jag här å är vrålhungrig å har engelskaläxa.. Men den kanske Erik får lov att hjälpa mig med eftersom har har MVG i engelska... Ouff... Hatar engelska... :( fattar ingenting.
Men engelska läraren säger att jag jobbar på bra å börjar fatta så de är as kul att höra. :D
Idag kollade vi på film med Gunnar.. Den hette typ sexlivet eller något. På sexualkunskapen alltså...
Jaja jag ska sluta skriva nu för detta kanske är as drygt att läsa xD de hade jag tyckt i alla fall.
Så nu får jag vänta på att Matilda ska komma hem så jag kan göra något vettigare än att sitta här hela dagen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0