Massa skit

Hej hallååå.
Idag va de en helvetes dag. Vi hade orientering IGEN. Som vi har haft hela jävla åttan.
Så satans drygt. Så klev man i en och annan vattenpöl så man fick ha pissblöta strumpor ända tills man kom hem,
för man glömde just den dagen när man behövde nya strumpor också! Great!
Superkul att man fick en blåsa på hälen och skavsår på stortån......
Nu sitter jag å pluggar till NO provet på fredag, as drygt.
Hatar att plugga, får ont i huvet bara jag tänker på det...!
Ikväll är det i alla fall idol och svenska hollywood fruar! Sjukt najs!
Älskar sånna dagar de är bra på tv. Blir lite smått cp glad då.
Nu tror jag att jag ska ner å göra chokladmuffins! Gott!!!

Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0