Ja... Rubrik vare här jaaa..

Tjenare.
Idag har de varit studiedag. Sjukt skönt! Men har inte gjort så mycket faktiskt...
De känns som om de är måndag imorgon.. Usch. Men de är torsdag! Härligt.
Idag har jag och Matilda bara chillat å käkat korv med bröd, bakat dumlekakor, käkat popcorn och kollat på Harry Potter! Riktigt jäkla najs. Älskar Harry Potter!!!
Igår va jag med Erik, Samuel och Matilda också. De va najs som vanligt :)
Har prov på måndag så jag måste börja kolla lite på det faktiskt.
Jag har inte gjort någonting på den fast jag borde.. *suck*
Men jag orkar seriöst inte!!! Men de är superviktigt... Usch.
Jag gör de imorgon! Jag lovar.... Tror jag... Måste faktiskt.
Måste tänka på att jag går i åttan och allt är ingen lek längre.
De va ju de i sjuan. Ingenting va viktigt. (enligt mig) men nu är de allvar. BETYG.
Nu sitter jag här å lyssnar på fina låtar och tänker på va jag ska ha på mig imorgon i skolan.
Hehe de är viktigt hur man ser ut i skolan faktiskt! Haha.
Men nu ska jag fortsätta göra de jag ska och chilla lite..
Fast man har gjort det hela dagen men i alla fall, de är ju så sjukt skönt!!!
Hörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0