Helluuuu

Hejsan alla!
Förlåt om jag inte hört av mig på länge men jag har inte haft tid eller orkat.
Men nu blir de ett inlägg här sörni! Har nyss städat ur lite saker ur garderoben! (skönt)
Älskar att rensa. Då får man plats för nya ännu snyggare kläder! (älskar det!)
Måste ner på stan å kolla på lite awesome kläder, är taggad!
I helgen har jag varit med snyggaste Erik, kollat på film med Samuel, Bella, Matilda å saknade Jennifer som kom hem i fredags!!!! As najs! Hade saknat sötnosen! Nu är hon hemma i alla fall, de är de viktigaste. :D
Måste läsa igenom So:n också. Men de gör jag innan jag somnar. ;)
Nu ska jag ner å göra gröt! Mmmm... Gott !
Bjuder på en bild på mig också i Sandras snygga tröja!
Hejdå så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0