Gårdagen och idag.

Hej! Nu sitter jag här med en mätt mage av ägg och bacon och ny duschad.
Härligt ! Så lyssnar jag på min nya favoritlåt men har nog snart tjatat ut den för kan den utantill... o.o
Hehe, igår så gjorde jag inte så mycket egentligen..
Men jag , Matilda och Jennifer var på stan och jag köpte ett svart nagellack.
Mitt va slut xD haha. Använder ofta svart eftersom de passar till allt och man får snygga naglar! ;)
Ligger och smsar med Erik och Jennifer också. :D
Idag ska jag och Matilda vara mer Erik och Samuel!
Förra gången vi gjorde något så va de awesome! (I fredags) :D
Skit kul! Hoppas vi får lika kul idag.
Hehe en liten egobild.
Ha de så bra så ses vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0