Dryg dag.

Hej alla glada.
Idag va de as segt i skolan för de är dryga lektioner hela vägen å slutade 15:50..
Usch. Kom hem ca en halvimme efter. Hatar långa dagar.
Hjärnan liksom låser sig fast och inte orkar inte ta in mer information... :s
Usch va hungrig jag är! Guuuud va gott de ska bli med maaaat!
Har inte varit såhär hungrig på länge.
Igår tittade jag på idol också, vilka jävla idiotiska människor det finns som tror på fullaste allvar att dom sjunger bra.
Jag , mamma och pappa satt och asgarva åt alla.. Haha familjen Stam.
Skrattar åt allt. Fast jag är nog mer lik pappa när de gäller beteende och humor...
Bara så ni vet liksom. Hehe kanske inte den viktigaste informationen dååå.
Ska springa ner nu å kolla om dom är klara med maten så ni får ha de braaa.
Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0