Min dag.

Hej hej. Sorry för dålig bloggning idag men jag har inte haft tid/orkat. Igår sov jag i tält med Sanna. De va jätte mysigt för vi hade madrasser och kortlek mm. Men de va galet kallt i tältet! Ca 12 grader.. Usch. Sanna åkte hem ca kvart i 4 och då ringde jag Spaha så tittade vi på den första Harry Potter filmen. De va jätte mysigt men den är läskig.. Efter filmen satt vi oss i köket å käkade paj! As god paj dessutom! Efter de så spelade vi ett as kul spel! Ett reflex spel ! Hahaha... Fan va vi skrek ! xD sen kollade vi på bilder å hitta massa coola bilder :3 sen åkte hon hem :( Just nu ligger jag i sängen , äter Ben & Jerrys och kollar på film! As bra film.. Hehe enligt mig .. xD Aja ska fortsätta titta nu. Hejdå hörs imorgon! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0