LONDON!

Nu kommer lite bilder från London.



Någon sån där cool sak.. venne va det är men den är tydligen känd.





En cool taxibil! (y)





Jag älskar dom där telefonkioskerna! As coola. En svart....






Och en röd.






En as cool glassbil ! :D






En as nice ferrari!





BIG BEN <3




Någon mysko sko gjort av.. Jag vet inte med den va cool!





Någon annan cool sko vid någon musikal!





London eye !






Och mina goda vofflor som va så jävla goda så man dog....!







HAHAHA och någon ful sak som hängde i taket så att de skulle va fint.. Snarare tvärt om! HAHAHAHA. Fett ful.


Ja de va den sista bilden.. Jag har fler men jag pallar inte ladda upp...


HEJDÅ :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0