Stockholm.

Tjena tjena. Just nu är man i stockholm i de fina vädret å har nyss käkat en hallontårta jag gjorde. As god vart den, känner mig kunglig eftersom man fick beröm för den... :D
Igår så hade jag inte så mkt blogglust eftersom man skulle åka till Stockholm tidigt å därefter pallade jag inte blogga. Va skit trött. Men nu bloggar jag i alla fall... :)
Ehm jaa... Jag ska väl snart gå in i vårat sovrum å byta skal på min telefon... Hehe de är sönder :(
Äh får köpa ett nytt. Men nu ska jag sluta blogga för ska gå ner i solen ett tag.





Där är då huset å båten. Den bilden har inte jag tagit men jag hittade den på datorn




Å där är några Eva å Adam blommor typ... Hehe.

Pussåkram.

Kommentarer
Postat av: Sanna

När kommer du hem?



eller är du redan hemma?

^^



Vi måååste vara snart! :) ♥

2011-07-18 @ 19:39:07
URL: http://mylifeasawesome.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag är hemmaaaaaa :D



Jaa de måste vi brudeeen :) <3

2011-07-18 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0