Jao.

Hejsan! Ikväll ska man tälta hos Sandra med Bella, Jennifer, Matilda å såklart Sandra :) de blir nog skoj..!
Idag badade jag å slog i min tå i en sten så den är helt blå och uppsvullen... De är ingen vacker syn... Kan knappt gå! Å det är rätt synd eftersom jag har kommit igång med att springa... Men vi får väl hoppas att de är bättre imorgon för hade tänkt att springa imorgon och Tisdag också. För på onsdag åker jag till Stockholm till fredag å shoppar! Hoppas man får mycket kläder och god mat..! Hihi. :D
Vi ska äta på en speciell lunchresturang och sen till kvällen på ett typ as coolt ställe med massa lysen å mysigt. Kanske kan ta med kameran å ta kort å visa. :) Om mamma bär den :D hehe.. Palla bära den :)

Två bilder på mig då.











Tyckte att kaninen va så söt så fick lov att lägga upp den med ... :DD

Höres. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0