hmm...

Hejsan. De va ett tag sen jag blogga men jag orkar inte ... Men nu bloggar jag.
Just nu gör jag de gamla vanliga........... Men snart ska jag dammsuga hela huset ... Skitkul. -.-
Jävla sysslor hit å dit. De är fan de drygaste å tråkigaste som finns.
Juste jag har fyllt år också... Bilder på det pallar jag inte lägga upp men jag kan säga att de är två vita tröjor, en med typ puffärm å en som är typ vanlig .. ett grönt linne som jag inte är så förtjust i, en stjal, örhängen, ett armband å massa pengar :)
Men kan visa en bild på vad min söta Erik gav mig, han är för söt!



Den där! As snygg. Så himla snällt ! :D <3


Ehm ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag har köpt en as cool toastklocka som jag fick igår:




Den ser god ut o.o





Hehe hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0