Igååår.

Tjeee. Igår var jag i skolan som vanligt, jag va även med Matilda, Erik, Samuel och Jennifer.
De va väl mysigt. ^^ vi gjorde inte så mycket. Dom drog hem kl halv 12 och jag då.. Jag satt mig vid datorn och kollade facebook, egentligen orkade jag inte alls kolla facebook på datorn, men min iPhone är inne på lagning IGEN... Låsknappen har sagt upp sig... De sög ju. Så nu har jag en Sony Ericsson... Saknar redan min iPhone!!
Vill ha tillbaka den nu men dom kunde inte göra något åt den förens på måndag... Kommer väl få tillbaka den efter ett år eller nått!
Nu ligger jag i min säng, smsar och kollar på tv... Programmet suger så jag ska väl sätta på musik istället. ^^
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0