Randooom.

Hej! Idag va jag i Bjursås och åt med mormor , morfar, mamma , pappa och Jesper.
Men de va inte så god mat.... :s
Men sen kom de pannkakor då blev jag lycklig :D
Just nu sitter jag här å försöker få reda på vart jag och Erik ska vara hos imorgon. Hehe. ^^
Å musik. Och fryser om tårna... Så är jag hungrig.. :s haha.
Nyss sydde jag in min kjol som jag köpte i stockholm , jag sydde på hängslerna så som inte blev så himla stora. För dom åkte ner från början. Dessutom va dom ojämna på båda sidor från början. (slarvigt gjort alltså)
Men men, nu är de fixat som de ska i alla fall. Blev lite lätt irriterad när jag sydde men.. x)
Haha. Jaaaa... Nu ska jag väl gå ner å fixa något varmt å dricka å kolla om maten är på G. :)
Gott. :D
Skateboard <3
Hehe kärlek u know.
Bloggar väl lite senare också.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0