DATOR <3

Tjenare allihopa. Just nu sitter jag med min nya dator , en MacBook Pro! Kan knappt slita mig ifrån den... Lite smått kär... (a) :D
Hehe. Jag fattar om ni tkr min blogg är tråkig för att de inte finns några bilder men... Jag kan väl leta efter bilder nu så jag kan ladda upp. Men inte på mig själv.. ;)
Alla bilder på datorn där uppe kommer försvinna eftersom vi ska slänga ut den... Rätt trist men... :(
Rupert Grint <3
Är Harry Potter galen. o_O
Kollade på det när pappa kom in å sa att vi skulle ner å hämta datorn...
Älska <3
Ehm.. Jag vet inte va jag ska skriva mer än att imorgon ska jag va med Erik. De är as kul att va med den sötisen alltså. :D
Puss ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0