AWESOME DAG MED GOSUNGEN.

Hej.
Alltså jag måste bara skratta. HAHAHAHAHAHAHA. Fan va kul jag och Erik hade idag. Tror jag inte har skrattat såhär mycket med någon. Du får mig att le, skratta och må bra. Fan va jag älskar dig din sötnos! :)
Han åkte nyss hem å de va lite tråkigt eftersom vi hade så roligt. Men han vart hungrig så han fick väl lov. Hehe.
Hoppas vi kan hitta på något snart igen.. Heheh. Vi gjorde as "fina" bilder i spray can till iPhone. Hahaha... :D
Alltså inte för att ni fattar så mycket men ändå. :D
Just nu sitter jag här med laptopen i knät å lyssnar på musik och ska väl öppna fönstret lite.. VARMT.
Imorgon kommer mina två sötungar hem igen! Jippi. Har längat as mycket..! Yeey... Mällä och Smackhan. :D
Skateboard :D
Söta :D
Harry Potter <3
Random bilder. :)
Hejdå. :D

Kommentarer
Postat av: emma

lägg ut en bild på dig och erik!

2011-08-15 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0